گارانتی و خدمات

شرایط ضمانت و خدمات پس از فروش :

1-    مشتری باید در زمان تحویل کالا به سالم بودن پلمپ کارخانه و لیبل سریال محصول توجه کند و چنانچه در این موارد مغایرتی وجود داشت، تا 72 ساعت از زمان دریافت، باید موارد را جهت تعویض کالا با کارخانه انجام دهد.
2-    گارانتی محصولات HBB، تماماً در صورت بروز هرگونه اشکال ناشی از خود کالا احراز می‌گردد.
3-    بروز هرگونه اشکال، خطا و آسیب محیطی نظیر اتصالی و نوسانات برق، عدم شیوه اجرای استاندارد  تاسیسات برقی، ضربه خوردگی فیزیکی، حمل نامناسب، آب خوردگی، خراشیدگی و مواردی از این دست شامل موارد گارانتی نمی‌باشد.
4-    برای بهده مندی از گارانتی، باید سریال محصولات به صورت کاملاً سالم نگهداری گردند.
5-    ارائه خدمات گارانتی و پس از فروش فروش کالا، مستقیماً توسط کارخانه انجام می‌گردد و هرگونه دست‌کاری و تعمیر از سوی سایر افراد باعث ابطال شرایط می‌گردد.
6-    مشتری می‌تواند جهت شناسایی و اعتبارسنجی فروشنده، نام و صحت اطلاعات را از طریق وب سایت رسمی شرکت HBB به آدرس www.hbb-co.com  بررسی نماید.
7-    در صورت بروز هرگونه ایرادی، مشتری باید ابتدا با فروشنده کالا ارتباط برقرار کند.
8-    جهت انجام امور ضمانت، ابتد باید کالای مورد نظر به کارخانه برگردد. سپس بعد از انجام موارد کارشناسی و عیب یابی، کالای معیوب تا یکسال پس از فروش تعویض و تا دو سال پس از آن، تعمیر می‌گردد.
9-    کارخانه تا 10 سال از زمان فروش، خدمات پس از فروش کالا را انجام خواهد داد.
10-    هزینه‌های ارسالی کالا در مدت زمان گارانتی در صورتی که قطعه شامل گارانتی شود به عهده کارخانه است.
11-    هزینه های ارسالی کالا جهت خدمات پس از فروش به عهده مشتریست.
12-    هزینه های تعمیر کالا در پروسه خدمات پس از فروش به عهده مشتریست که توسط کارشناسان فنی شرکت برآورد خواهد شد.
13-    مخدوش شدن لیبل گارانتی قطعه، گارانتی آن را بی اعتبار کرده اما همچنان مشتری می‌تواند از خدمات پس از فروش محصول بهره مند شود.